Novice

IRSA izvedla anketiranje na temo ekologije na gimnaziji v Ivančni Gorici

V sodelovanju z gimnazijo Josipa Jurčiča iz Ivančne Gorice je IRSA izvedla anketiranje dijakov in dijakinj. Tema raziskave je bilo zanimanje mladih za ekologijo in okoljevarstvo. Aktivnosti so potekale v decembru 2017.

 

Preberi več

Okrogla miza Kakšno državo hočemo?

Direktor IRSe red. prof. dr. Frane Adam se je na vabilo Inštituta Nove Revije udeležil javne razprave, ki je potekala na temo "Kakšno državo hočemo?"

Preberi več

IRSA izvedla anketiranje o ekologiji na gimnaziji

IRSA je imela 27.2.2018 srečanje z dijaki in dijakinjami z gimnazije Vič.

 

Preberi več

IRSA izvedla Citizen Science Experiment na gimnaziji v Ljubljani

IRSA je imela 23.3.2018 srečanje z dijaki in dijakinjami z gimnazije Jožeta Plečnika.

 

Preberi več

IRSA objavlja v zborniku Spoprijem z razmerami in razmerji v Sloveniji

Pri Inštitutu Nove Revije, Zavodu za humanistiko, je pod uredništvom Deana Komela in Tomaža Zalaznika izšel zbornik z naslovom Spoprijem z razmerami in razmerji v Sloveniji (2017). V njem sta tudi prispevka direktorja IRSe red. prof. dr. Franeta Adama z naslovom Komunikacijska blokada in kultura intelektualne diskusije ter višje znanstvene sodelavke na IRSi dr. Darke Podmenik z naslovom Anomija (slovenskega) univerzitetnega izobraževanja.

Preberi več

IRSA izvedla anketiranje o ekologiji na gimnaziji

IRSA je imela 26.1., 2.2. in 6.2.2018 srečanje z dijaki in dijakinjami z gimnazije Jožeta Plečnika.

 

Preberi več

Monografije in zborniki

Frane Adam (editor): Slovenia: Social, Economic and Environmental Issues. Nova Publisher, New York, 2016. (link to publisher)

Frane Adam: Raziskovalna politika in dileme evalvacije v znanosti. IRSA, Ljubljana, 2015. NAROČILO

Frane Adam (urednik): O stanju in perspektivah socialnega podjetništva v Sloveniji in Hrvaški/O stanju in perspektivama socialnog poduzetništva u Sloveniji i Hrvatskoj. IRSA, Ljubljana, 2015. (povezava do e-publikacije)

Frane Adam, Uroš Gojkovič, Ana Hafner, Toni Pustovrh, Jožica Zajc: Visokotehnološka podjetja – vpliv organizacijske kulture in socialnih omrežij na prenos znanja, 2. dopolnjena izdaja. IRSA, Ljubljana, 2014.

Knjiga - prva take vrste pri nas - je posvečena majhnim in srednjim visokotehnološkim podjetjem, njihovi organizacijski/poslovni kulturi in načinu komuniciranja ter gostoti omrežij, ki jih vzpostavljajo z drugimi podjetji, univerzami, inštituti, različnimi financerji in investitorji, tako doma kot v tujini. V tem kontekstu avtorji knjige proučujejo oblike prenosa in kroženja znanja ter proces difuzije inovacij in novih idej.

Frane Adam: Measuring national innovation performance: the Innovation Union Scoreboard revisited.(Springer Briefs in economics), Heidelberg, Ljubljana, 2014

Knjiga ponuja kritični ponoven pregled in premislek metodoloških postavk in selekcije indikatorjev v okviru Innovation Union Scoreboard (IUS), ki se s strani Evropske komisije in drugih organov odločanja, uporablja za monitoring stanja in trendov nacionalne inovacijske uspešnosti.


Darka Podmenik: Kako do ustrezne zaposlitve? Diplomanti v času družbene krize. IRSA, Ljubljana, 2013

Knjiga je namenjena tistim bralcem, predvsem pa mladim, ki želijo dobiti natančnejši vpogled v sodobna dogajanja, zaradi katerih je v današnjem času težko pridobiti ustrezno zaposlitev. Je rezultat skoraj desetletnega proučevanja prehoda slovenskih diplomantov v zaposlitev in primerjalne študije rezultatov raziskav o zaposlovanju evropskih diplomantov.

Frane Adam, Hans Westlund (urednika): Innovation in Socio-Cultural Context. Routledge, New York, 2013.

Knjiga se osredotoča na pravila socialnega kapitala v procesu inovacij: socialne mreže in norme; vrednote in stališča (kot so zaupanje) akterjev; povezovalni in premostitveni socialni kapital med akterji; in socialni kapital kot značilnost na vseh prostorskih ravneh, od samega izumitelja do nadnacionalne korporacije. Avtorji prispevkov iz različnih držav in disciplin so raziskali kulturni okvir inovacij s pomočjo empirije, študije primerov in pregleda konceptualnih in metodoloških dilem.