Monografije in zborniki

Frane Adam (editor): Slovenia: Social, Economic and Environmental Issues. Nova Publisher, New York, 2016. (link to publisher)

Frane Adam: Raziskovalna politika in dileme evalvacije v znanosti. IRSA, Ljubljana, 2015. NAROČILO

Frane Adam (urednik): O stanju in perspektivah socialnega podjetništva v Sloveniji in Hrvaški/O stanju in perspektivama socialnog poduzetništva u Sloveniji i Hrvatskoj. IRSA, Ljubljana, 2015. (povezava do e-publikacije)

Frane Adam, Uroš Gojkovič, Ana Hafner, Toni Pustovrh, Jožica Zajc: Visokotehnološka podjetja – vpliv organizacijske kulture in socialnih omrežij na prenos znanja, 2. dopolnjena izdaja. IRSA, Ljubljana, 2014.

Knjiga - prva take vrste pri nas - je posvečena majhnim in srednjim visokotehnološkim podjetjem, njihovi organizacijski/poslovni kulturi in načinu komuniciranja ter gostoti omrežij, ki jih vzpostavljajo z drugimi podjetji, univerzami, inštituti, različnimi financerji in investitorji, tako doma kot v tujini. V tem kontekstu avtorji knjige proučujejo oblike prenosa in kroženja znanja ter proces difuzije inovacij in novih idej.

Frane Adam: Measuring national innovation performance: the Innovation Union Scoreboard revisited.(Springer Briefs in economics), Heidelberg, Ljubljana, 2014

Knjiga ponuja kritični ponoven pregled in premislek metodoloških postavk in selekcije indikatorjev v okviru Innovation Union Scoreboard (IUS), ki se s strani Evropske komisije in drugih organov odločanja, uporablja za monitoring stanja in trendov nacionalne inovacijske uspešnosti.


Darka Podmenik: Kako do ustrezne zaposlitve? Diplomanti v času družbene krize. IRSA, Ljubljana, 2013

Knjiga je namenjena tistim bralcem, predvsem pa mladim, ki želijo dobiti natančnejši vpogled v sodobna dogajanja, zaradi katerih je v današnjem času težko pridobiti ustrezno zaposlitev. Je rezultat skoraj desetletnega proučevanja prehoda slovenskih diplomantov v zaposlitev in primerjalne študije rezultatov raziskav o zaposlovanju evropskih diplomantov.

Frane Adam, Hans Westlund (urednika): Innovation in Socio-Cultural Context. Routledge, New York, 2013.

Knjiga se osredotoča na pravila socialnega kapitala v procesu inovacij: socialne mreže in norme; vrednote in stališča (kot so zaupanje) akterjev; povezovalni in premostitveni socialni kapital med akterji; in socialni kapital kot značilnost na vseh prostorskih ravneh, od samega izumitelja do nadnacionalne korporacije. Avtorji prispevkov iz različnih držav in disciplin so raziskali kulturni okvir inovacij s pomočjo empirije, študije primerov in pregleda konceptualnih in metodoloških dilem.